I lay down on the cold ground.

Detta är jag. Detta är hur jag är. Du kan lägga dig ner och gråta, du kan skratta tills du inte kan andas, men detta är jag. Du kanske älskar att spela fotboll, måla, sjunga eller bara vara. Jag älskar film, och det är vad jag gör, vad jag är. Skriva olika ideér, titta på det, vara med och skapa den känslan som skådespelare ger mig. Ge mig den känslan av att allt är okej, allt är lugnt, det finns ingen som säger att man måste rusa igenom livet eller saker och ting. Jag lever inte i en film, livet är livet. Men att få visa det, är två olika saker. Kan lägga ner hela bloggen, för det går inte så bra, och det räknade jag inte med att det skulle göra, för det finns ju såna sjuka film sidor så som: Filmtoppen, Lovefilm OSV. Men saken är den att jag skriver i från erat perspektiv, ni vill se en bra film, ni vill ju inte se på kvalitén på filmen, ni vill heller inte se om scenerna är bra eller om fotot är sjukt bra i filmen.
Ni vill se filmen i dess hel het. Det är det jag skriver om, det är därför jag skriver om storyn, som inte en ända "Recensent" gör.
Ni vet vad ni gillar, ni vet vad ni älskar att göra. Jag gör samma sak, fast kanske inte så direkt vanligt som att gå ut och spela fotboll för att bli bäst på det. Kan ju låta konstigt, men det finns ju anledningar till att ni går på bio, ni vill ju se en bra film, skådespelare eller bara ta det lugnt. Vill hjälpa till att göra det, jag vill hjälpa till att göra er glada tänka att; Sjukt bra film. Säger inte att jag kommer göra det nu, och inom 5 år framåt. Men livet är långt.
Edward Norton är min favorit, han ger mig en känsla som bara slår som: Harregud vilken människa. Och jag vill ge den känslan i alldess form. Haha, filmbög eller inte.
It is, and it's all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0