Sunny stand up.

En riktigt underbar "Dokumentär" med Sunny Stand Up där ett antal komiker är med, och antingen så var jag jätte trött och skrattade för att jag var så trött, eller så var detta faktiskt väldigt roligt.
Det kan i alla fall inte riktigt jag svara på, men sarkasmen som utspelar sig i dokumentären hela tiden.. Ah det var så underbart att titta på HAHA!
Åtta stycken komiker är med, varav två stycken jag aldrig har sett innan, dom här två var inte roliga. Ni märker vilka det är, om ni tittar.
Detta är humor, och det är även roligt att dom inte tog med tex, Magnus betner eller björn gustavsson, - utan lite mer annorlunda komiker. Hade väl dock kanske velat se lite mera skämt, alltså mer gig än deras sarkasm skådespel ;).



I denna härliga roadmovie får vi följa Sunny Standup
gänget på turné.
Ståupp framträdanden varvas med massor av dokumentära
bakom kulissen händelser.

Hasse Brontén och Karin Adelskölds är nya i gruppen.
Hur lätt är det egentligen att dela rum med David Batra?
Fungerar Christoffer bra som turnéledare? Tomas Järvheden
har sagt ja till ett gig - eller?

Följ med på en skruvad resa med åtta av Sveriges främsta
komiker fylld av glädje, nervositet, konkurrens,
förväntan men framför allt massor av humor!




Peter Wahlbeck.
David batra.
Christopher Linnell.
Thomas Järvheden.
Özz Nüjen.
Karin Adelsköld.
Måns Möller.
Hasse Brontén.



7/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0