Did You Hear About the Morgans? Comedy/Romantic/Drama.

Ny design, och ser la bra ut? Den andra var lite tråkig, kanske denna också är..(?) haha vet inte!
Did You Hear About the Morgans? Ja det gjorde jag, och det ångrar jag lite att jag gjorde...
Nej, men den var väl helt klart sevärd om man absolut inte har någonting annat att titta på, för den var verkligen tråkig att titta på. Denna kombinationen med dom allvarliga scenerna och stunderna, och med Hugh Grant komiska dialekt och uttal, så blev det en förvriden b-film med bra skådespelare(?).. liksom det höll inte måttet. Dom visade filmen på bio, vad hände där? Men men, för att det ska kunna bli solsken måste det ju regna också såklart.
Men filmen är faktiskt väldigt rolig stundtals, men som jag sa, det allvarliga går inte ihop riktigt, och det är ju tråkigt :(.
Titta på den för att få en egen uppfattning, för riktigt så dålig var den inte, och man måste faktiskt se mindre bra filmer för att uppskatta dom som är lite bättre :).
Kändes som att filmen var 30 minuter när jag tittade på den, så det gick väldigt fort. Negativt eller posetivt, det blir ditt svar. Sarah Jessica Parker tappar inte utseendet iallafall, åh harregud nej.

Hugh Grant.(Notting Hill)
Sarah Jessica Parker.(Sex And the City)
Mary Steenburgen.(The Proposal)

I komedin "Har du hört ryktet om Morgans?" får vi följa ett framgångsrikt par från Manhattan, Meryl och Paul Morgan, vars äktenskap är på väg att falla sönder. Men då de blir vittnen till ett mord tar FBI ansvaret för att skydda sina vittnen och skeppar iväg paret Morgan till en pytteliten stad i Wyoming. Om deras förhållande var i riskzonen förut, håller det nu på att ödeläggas totalt i ödemarken ... såvida inte deras nya, BlackBerry-fria liv kan hjälpa paret Morgan att slå av på takten och gjuta nytt liv i sin passion.

5.5/10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0