Snabba Cash.

Detta ifrån min sida verkar vara en grym film. Har ju hört att boken ska vara bra, då antar jag att filmen blir dubbelt så bra, iallfall med rätt skådespelare. Och kan säga att denna skådespelaren som jag tänker på nu, har dom verkligen valt så sjukt rätt kan jag tänka mig. Joel Kinnaman som ni säkert vet var med i Johan Falk filmerna som Frank Wagner. Han gjorde Johan Falk filmerna sjukt spännande och till ett måste att titta på, så jag hoppas att han kan bemästra och göra denna rollen till samma sak.
Kommer ut på bio den 2010, 1 Januari.
" Har inte sett, so i guess "

En roman av Jens Lapidus. En bok Succé i hela Svergie.

Kommentarer
Postat av: Lockie

Frank Wagner e so real!

2009-11-18 @ 23:00:33
URL: http://lockiie.tk
Postat av: viccan

den måste man bara se!

2009-11-20 @ 08:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0