Never back down.

En utav dom bästa filmerna jag har sett någonsin. Denna filmen för mig är helt fläckfri.
Drama. Svek. Kärlek. Glöd. Självförtroende.
När jag tittar på denna filmen, så försvinner allt. Precis allt!
Får mig att bli modig, träna, vilja förändras och den framför allt gör mig så sjukt glad.
Handlingen är enkel med mycket bra.
Fighting, hitta bra umgänge och tänka, använda dig av saker av rätt anledning, och framför att hitta en sak som blir till din egen för dig själv. Även inse vad som är rätt och vad som är fel.
En film som bara måste se, har man inte sett den så måste man göra det.
Skådespelarna sätter sig mycket bra i rollerna som dom fått, Cam Gigandet gör det bla. mycket bra!

Action/Drama gjord 2008 med:
Sean Faris.(Forever Strong)
Cam Gigandet.(Twilight, The O.C)
Amber Heard.(Zombieland)
Djimon Hounsou.(Gladiator)

Mycket bra skådespel och bra film i övrigt. Musik, konversationer, Handlingar OSV.

10/10 Utan tvekan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde nog se lite mer filmer......

2009-11-18 @ 15:53:02
Postat av: PK

Helt sant! Lätt 10/10. Den är grymt bra!

2009-11-24 @ 15:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0