2012.

Detta är en sån film som jag inte egentligen vill skriva om, men jag gör det ändå.
Anledningen till att jag inte vill skriva om den, är för att när jag tittade på den så fullkomligt glömde jag bort skådespel och allting. Mycket oproffesionellt av mig faktist.

Men jag jag märkte en sak iallfall, av allt som hände i denna filmen, så spelade inte skådespelarna i denna filmen så himla panikslagna, vilket jag tyckte var lite konsigt. Den var väl inte för patriotisk också kan jag väl medge, väldigt mycket USA och alla andra länder bara försvann ungefär.
Denna filmen hade behövt en riktig skådespelare som tex Bruce Willis.
Men bra gjord, kanske bara lite överdriven, men annars bra.

John Cusack.(1408)
Amanda Peet.(A lot like love)
Woody Harrelson.(Seven Pounds)
Danny Glover.(Shooter)
Stephen McHattie.(Snuten i hollywood 3)

6/10 Utan att ens tänka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur FAN kan du ge denna filmen så bra? den suger verkligen!!! sämst blogg som ger ALLA filmer överdrivet med betyg...

2009-11-30 @ 18:53:24
Postat av: Movieday.blogg.se

Filmen må inte vara så bra som det står, jag vill ge den 5/10 om kanske tillochmed 4/10, fatta vad folk skulle opponera sig va? Därför bättre att vara realistisk.

2009-11-30 @ 20:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0