Van Wilder: Freshman Year.

Alla Van Wilder filmerna är ju bara så grymt roliga, lite American Pie känsla över det hela, och det är ju roligt för dom som har den humorn. Och jag är en utav dom!
Men som jag sa, så kan man bara gilla den här filmen om man har den här humorn, men det tror jag allt att många har. Killen som har huvudrollen som Van Wilder i filmen, är bara så klockren. Bara älskar honom, han gör verkligen sitt uppdrag grymt bra! Och flickan, är ju inte dåligt snygg heller. Men skådespeleriet är inte så bra hos henne tycker jag. Och det finns många som är värdelösa i denna filmen, men dom är inte med så mycket. Det finns ju väldigt väldigt många såna här filmer, och hälften är helt värdelösa, och det som de handlar om i såna här filmer är vilka man sätter i rollerna, och det tyckte jag som sagt att dom gjorde bra. Tex:


Jonathan Bennet.(The Dukes of Hazzard: The Beginning)
Kristin Cavalarri.(Spring Breakdown)
Steve Talley.(American Pie:Naked Mile, Beta House)
Nic Nac.(American Pie: Beta House)

En ung Van följer i sin rika fars fotspår genom att anmäla sig till det prestigefyllda Coolidge College. Men det är inte den partyskola som Van hade tänkt sig. Istället är det en sträng institution som styrs av en hård rektor, och där alla tjejer har svurit ett kyskhetslöfte...


Detta vill man ju inte missa. ;)



7.5/10 Absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0