Upp.

Jag gillade inte Upp, faktiskt.
Den var väl bra gjord liksom alla andra Pixar filmerna, men jag tyckte den var sjukt tråkig.
Tråkig handling(Men annorlunda och det gillade jag), tråkiga personer, den var inte skoj helt enkelt, som faktist ALLA Pixar filmerna är tex: Monsters INC, Hitta Nemo, Toy Story, Myrornas krig och Superhjältarna och inte ens nämna hälften! Men jag gillade miljön i filmen, den var fantasi full och bort ifrån det hyffsat normala, så där får den ett +.
Men annars nej, ingen film som jag gillar, men jag kan garantera att det finns någon som gillar den.
Jag kan ha fått mig ett litet skratt två gånger tror jag.
Man bjuds på känsliga som "roliga" stunder i denna filmen. Men den håller inte samma klass som alla andra tidigare Pixar filmer.

Carl Fredricksen har i hela sitt liv längtat efter att få upptäcka världen och leva livet.
Men vid 78 års ålder verkar det vara aningen sent, tills en ödes nyck (den ihärdiga 8-årige scouten Russell)
ger honom en ny chans.

Upp tar oss med på ett spännande äventyr där det omaka paret träffar på oländig terräng,
oväntade bovar och djungelvarelser.
Så nästa gång du letar efter äventyr - se Upp!

5.5/10.


Kommentarer
Postat av: catie

håller helt med dig, såg den på bio i sthlm. Den var långtråkig, jag blev uttråkad och höll på att somna, mitt röksug var det som höll mig vaken och så ska en film inte vara!

2009-12-09 @ 22:41:16
URL: http://ccaties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0