Skratta eller Gråta ?


Detta är ett undantag att skriva om.
Denna lilla skånefjollan påstår att jag är en mytoman, när hon ljuger om att jag sitter i och ber i cam. När hon ringer mig hela natten och vill att vi ska prata för att bli " vänner " hahahah.
Jag har en hobby, vad har du? Ingenting. Skriver om ditt liv, när ingen bryr sig? Ingen kommentar, säkert bara 20 läsare som rekord eller, hjärtat? Vadå dax wax och smink? Hahah, har aldrig rört det i hela mitt liv, men men mytoman fjollan kan väl ljuga om allt i guess. Puss på dig :)


http://josefinelowendahl.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Eleni Flach

sicket stolpskott..

din blogg e jättebra rasmus, läser den alltid när jag ska kolla på film så keep up :)

2009-12-24 @ 22:58:15
URL: http://kaoos.blogg.se/
Postat av: Palle Bull

Jag tycker du kan hålla dig till din lilla bögablogg och sitta och kolla på filmer istället för att göra något vettigt av ditt liv! :) Det finns väll inte en jävel som bryr sig om du har sett High School Musical 2 åtta gånger och fortfarande vill suga av pojkarna.

Om du nu är så säker på att din blogg är bäst i världen så skit i att läsa alla andras! ses

2009-12-24 @ 23:26:47
Postat av: yeahright

du skämmer bara ut dig när du lägger ut sådant, håll dig till filmer. Detta visar ju bara att du tar åt dig? keep up the good work med det andra på bloggen:)

2009-12-24 @ 23:45:50
Postat av: Anonym

jag fick dagens garv iaf.. HAHA skåningar kan inte ha alla hästar i stallet, stick tillbaka till danmark ist.. jävla kuksugare.

din blogg är skitbra rasmus! ta inte åt dig

2009-12-25 @ 15:07:15
Postat av: Lina

haha random of the year

2009-12-26 @ 15:18:35
Postat av: kasper

Skåne suger :)

göteborg är skiten :D<3

2009-12-29 @ 14:51:42
Postat av: Anonym

Den här bloggen är ju fan fett soft, ganska bra filmtips,

Keep it up och ge oss flera tips!

2010-01-10 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0