Sherlock Holmes.

TIPS.
Har ju inte sett denna filmen, men jag tror att denna är riktigt bra faktiskt.
Helt underbart att dom gör " Nya-gamla " filmer, liksom en uppdatering på den gamla.
Och nu handlar det om Sherlock Holmes, vilket är en mycket bra historia som jag vet kan bli en mycket bra film.
Scenografin som man ser i trailern är ju bara så underbar tillsammans med själv storyn, och hyffsat bra skådespelar val måste jag nog tillägga, trots att kanske tex Edward Norton hade passat väldigt bra som möjligen, Sherlock Holmes. Men jag tror att Robert Downey Jr, kommer göra det minst sagt lika bra.
Detta är nog inte en film som, vem som helst kan tycka om. Utan detta handlar bara om att gilla det som är klassiskt. Like Sherlock Holmes.


Hela rikets säkerhet står på spel när Sherlock Holmes och Dr Watson följer spåren efter en samvetslös skurk, vars planer kan omstörta hela det brittiska imperiet. Holmes mäter gärna sitt skarpa intellekt mot sjuka brottsgenier, men om det krävs slåss han mot skurkarna på ett mer handgripligt och kraftfullt sätt.

Robert Downey Jr.(Ironman)
Jude Law.(The Holiday)
Rachel McAdams.(The Notebook)
Mark Strong.(Body of Lies)

Bio Premiär den 1 Januari.
HÄR kan du beställa dina biljetter, innan alla andra gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0